شعراء النيل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المواضيع الأخيرة

» تريد ان تعرف صورتك اية من سكان الارض ادخل هنا ورايا هههههههه
نكت جامدة اوي خش و اتفرج Icon_minitimeالأربعاء يناير 09, 2008 8:56 pm من طرف العاصفة الهوجاء

» انا عضو جديد فهل من مرحب
نكت جامدة اوي خش و اتفرج Icon_minitimeالثلاثاء يناير 08, 2008 8:44 pm من طرف العاصفة الهوجاء

» ما ذا وجد الزوج عند زوجته عندما عاد من السفر؟؟
نكت جامدة اوي خش و اتفرج Icon_minitimeالإثنين يناير 07, 2008 10:48 am من طرف العاصفة الهوجاء

» لم اسال نفسى لماذا احببتك؟؟؟
نكت جامدة اوي خش و اتفرج Icon_minitimeالإثنين يناير 07, 2008 10:33 am من طرف العاصفة الهوجاء

» !!@@ أرحـــل أم أبقي هنــــا @@!! ..؟
نكت جامدة اوي خش و اتفرج Icon_minitimeالإثنين يناير 07, 2008 10:28 am من طرف العاصفة الهوجاء

» حين يموت الضمير..
نكت جامدة اوي خش و اتفرج Icon_minitimeالإثنين يناير 07, 2008 10:19 am من طرف العاصفة الهوجاء

» هل تعلم ان ...................
نكت جامدة اوي خش و اتفرج Icon_minitimeالأحد يناير 06, 2008 9:36 pm من طرف العاصفة الهوجاء

» حكم مفيده.........وكلمات
نكت جامدة اوي خش و اتفرج Icon_minitimeالأحد يناير 06, 2008 6:22 pm من طرف العاصفة الهوجاء

» عندما تذوب الشموع
نكت جامدة اوي خش و اتفرج Icon_minitimeالأحد يناير 06, 2008 6:12 pm من طرف العاصفة الهوجاء

التبادل الاعلانى  اعلن لدينا

سحابة الكلمات الدلالية

نكت جامدة اوي خش و اتفرج

mafia
    mafia
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

ذكر عدد الرسائل : 62

نكت جامدة اوي خش و اتفرج Empty نكت جامدة اوي خش و اتفرج

مُساهمة من طرف mafia الثلاثاء أكتوبر 09, 2007 5:03 pm

اخد الاراجوز يهز طرطوره الاحمر سعيدا وهو يلقى النكات بصوته الاخنف الرفيع وبالطبع كان موضوع النكات حبايبنا اللى ميحلاش النكت من غيرهم ووسط ضحكات الجمهور قفز احدهم اللى المسرح صائحا ...
    _ايش قله الادب دى انتوا جايين تضحكوا الناس ولا تتمسخروا بيهم الصعايده دول جزمهم برقبتكوا يا اولاد ال......وبعدين نص الى قاعدين هنا الصعايده
    شعر المهرج الزى يحرك يحرك الاراجوز انه عك وان نهايته قد تكون علقه من الصعايده فخرج من وراء مسرحه المتنقل مزعورا
    _انا اسف جدا يا جماعه والله مش قصدى والصعايده دول اجدع ناس
    فرد الصعيدى الغاضب ..
    _وانت مالك انت انا باتكلم على ابن الكلب ابو طرطور احمر ولسان عايز قطعه

دمياطى بعت ابنه يستلف الشاكوش من الجيران لف ساعه مالقاش رجع يقول لابوه قاله >> طب هات الشاكوش اللى عندنا

بينما ثلاثه يشربون عصير القصب سقطت زبابه فى كوب كل منهم
    الشرقاوى>> ركن الكوب على جنب وقرر ان يعزم الباقيين على قصب تانى
    والمنوفى>> اراق بعض الشراب الزى سقطت به الزبابه وشرب الباقى
    اما الدمياطى فصاح بالزبابه >> تفى اللى شربتيه يا بنت الكلبlol!

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 5:24 pm